Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T14:49:09+02:00
BUNA!
Segmentele GD,GE si FG sunt 1/3 din mediana,iar segmentele AG,GC si BG sunt 2/3 din mediana.
a.GD=1/3 din AD=3 cm
b.GE=4,GE=1/3 din BE,rezulta ca BE=12,BG=8 cm
c.GF=5,GF=1/3 din CF,rezulta ca CF=15 cm
 
4 4 4
2014-02-26T14:56:55+02:00
A)GD=1/3 X AD= 1/3 X 9 = 3CM
b)GE=1/3 X BE; 4=1/3 X BE; BE=4X3=12; BG=BE-GE=12-4=8
c)GF=1/3 X CF; 5=1/3 X CF; CF=5X3=15

3 3 3