Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:13:10+03:00
Suna clopotelul ( de intrare )/ Versurile suna frumos ( rimeaza) / I-a sunat ceasul (e pe moarte).

El moare de necaz ( este f. suparat)./ El e mort dupa ea ( f. indragostit)./ Moare de dor./ A murit de batranete.
11 3 11
2014-10-21T17:22:52+03:00
Ieri am sunat bunicii, cu ocazia de ziua nastere
Inaltarea la cer suna ca o avansare
la intii septembrie a sunat primul clopotel

Strabunicul are 13 ani de cind a murit
Dragostea nu moare niciodată de moarte naturală.
ochii unchiașului clipiră ca o candelă ce moare 

2 3 2