Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:06:50+03:00
A) 3 * 6 = 18
6 * 3 = 18
b) 5 * 6 = 30
6 * 5 = 30
c) 16 * 6 = 96
18 * 5 = 90
primul nr adica3 il numeri de cate ori se repeta si il inmultesti 3 *6//18
a} 3*6=18 6*3=18 b} 5*6=30 6*5=30 c} 16*6=96 18*5=90
a) 3*6= 18 6*3=18 b) 5*6=30 6*5=30 c)16*6=96 18*5=19
Nu am anteles mai nimic sunt prea mica probabil am doar 8 ani deaia am apelat la cineva care sami explice sa pot antelege si eu nu stiu ce sa scriu daca gresesc eu ori cum ati multumesc?
2014-10-21T17:07:25+03:00
A)  6x3=6x3=18
b) 6x5=5x6=30
c) 16x6=96 si 18x5=90

Spert ca te-am ajutat !!