Răspunsuri

2014-10-21T17:02:57+03:00
Indigo se face din albastru inchis si negru sper ca tiam fost de folos
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:22:54+03:00
Caramiziu: Roșu carmin cu PUȚIN galben (prin puțin ma refer doar ca sa-i mai dea viața...) si puțin negru Indigo: Mult albastru ultramarin si putin roșu( fara alb, ca la violet) :)))
indigo:albastru inchis si putin negru iar caramiziu cu maro,rosu si putin galben!