Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T14:30:48+02:00
Era o zi frumoasa si calda de primavara. Razele soarelui alunecau usor si incalzeau tot ce aveau in calea lor. Eu am iesit impreuna cu prietenii mei la un mic picnic in padure. Acolo, odata ajunsi, am vazut natura cea frumoasa, gazele care zumzaiau printre copaci si plante si fluturi multicolori care zburau prin adierea usoara a vantului. Ne-am asezat frumos pe o patura si am inceput sa vorbim despre anumite lucruri. In timp ce vorbeam s-a auzit un sunet ciudat. Desi eram speriati, am mers sa vedem ce este. Am ajuns langa un copac mare si dupa el statea ascuns un catelus mic si neajutorat. Eu si prietenii am vrut sa il luam acasa sa il ingrijim si sa il hranim si asa am si facut. Acum, catelusul este vioi, jucau si vesel. Aceea a fost o zi minunata de primavara!
2014-02-26T14:50:12+02:00
Compunerile au introducere: aici dezvolti unde are loc actiunea, personajele, poate fi fantastica, etc. Pentru a avea o  introducere frumoasa incearca sa vizualizezi un tablou sau o fotografie in care se aud zgomotele, se simte miros de iarba proaspata si parfum de flori, etc. ce mai contine primavara. dupa ce ai introdus si personajele, treci la momentul desfasurarii actiunii. aici incearca sa vizualizezi FILMUL derularii intamplarilor. Intr-un final vei ajunge la INCHEIERE. raspunde-ti la niste intrebari cum ar fi: mai vrei sa se repete intamplarile, are final fericit sau nu, vrei saa fie sub forma de suspans sau spui direct cum s-a terminat. orice este posibil daca incerci sa-ti imaginezi