Răspunsuri

2014-10-21T16:55:18+03:00
Apa trece ( adica curge )
Anii trec  foarte repede
Anul acesta trec la matematica

O sa trec peste aceasta problema
multumesc pentru raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:57:15+03:00
Eu trec strada.
Eu trec dintr-o strare in alta.
Mai putin si trecem la lecti ,,adverb".
Trcem in anotimpul iarna.
Nimeni sa nu treaca de cuvantul meu.
,,A trece" este un verb.
Nimeni nu stie cum se spune in italiana la ,,a trece".
multumesc frumos :* pentru raspuns-uri 1
cu placere sper ca ti-am fost de folos. :** <3
da chiar foarte mult :*