Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:55:24+03:00
Calatoriile - calator{iile sufix}, mister(iosase sufix), uimit(oare sufix) ,cutez (anta sufix) ,calator (ie sufix) ,captura (t sufix), con (dus sufix) ,peresarat (pre prefix) sarat ,(perfix e ) liber ( sufix at)
2 5 2
2014-10-21T16:57:13+03:00
Calatoriile-s-a format prin derivare cu sufixul "-ile" de la cuvantul de baza a calatori
misterioase-s-a format prin derivare cu sufixul "-ioase" de la cuv de baza mister
uimitoare-s-a format prin derivare cu sufixul "-toare" de la cuv. de baza "a uimi"
istetime-s-a format prin derivare cu sufixul "
cutezanta-
calatorie-
caputrat-
condus-
presarat-
eliberat-


1 5 1