Răspunsuri

2014-10-21T16:39:52+03:00
Scriele pe toate pe o foaie apoi invatale din 3 in 3

nu e adevarat tot prostilor
da cine vorbea incepator tu nici nu ai raspuns la numic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:43:07+03:00
Lasi ce e mai usor pe de-o parte. 1 e usor 5 e usor 2 e usor si 10 e usor.. Asa ca repeti de 3 ori tabla inmultirii cu 3 apoi de 4 ori tabla inmultirii cu 4 si tot asa si o sa o inveti mai usor !