Răspunsuri

2014-10-21T16:39:41+03:00
Un ranit
o dai
niste rosii
unele citate
un imblat..



dar nu inteleg cuvintul of?
Of e interjectie ;)
mm da
Umblat adj!? E verb predicativ!
daca punem ca omul a umblat da ,dar daca punem un om umblat ii adjectiv,,,...:P
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:57:49+03:00
Ranit= Un ranit
Ranit= Adj.

Dai= o dai
Dai=verb predicativ

Eu = eul
Eu= pron. pers.

Rosu= Rosul
Rosu= Adj

Citit= Cititul
Citit= Verb predicativ

Of= Oful
Of=Interjectie

Umblat=umblatul
Umblat= verb predicativ
Multumesc!!! <3
Ultemele 5 raspunsurii tu le-ai articulat cu articole substantivale hotarite , dar se cereau articole substantivale nehotarite....
Aa da ... Scz nu vazusem....