Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:27:11+03:00
dacă înaintea consoanei sau după ea se află un  diftong sau un triftong, la despărţirea în silabe consoana trece în silaba  următoare: 
2014-10-21T16:31:05+03:00
Silaba este grupul de litere pronuntate printr-o singura deschdere a gurii . silaba are in componenta  ei cel putin o vocala  cuvantul este un sunet sau un grup de sunete care are un inteles