Vreau sa stiu si eu daca este bine problema rezolvata .va rog
AFLA NR a,b,cstiind ca a+b//300 b+c//500iar a+c//400
am notat pe a cu 100 pe b cu 200
100+200//300
b+c//500
200+300//500
a+c//400
100+300//400
este bine??

2

Răspunsuri

2014-10-21T16:16:17+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:28:11+03:00
A+b=300
b+c=500
a+c=400
2a+2b+2c=1200
2(a+b+c)=1200
a+b+c=1200:2=600
a+b=300
c=600-300
c=300
b+c=500
a=600-500
a=100
a+c=400
b=600-400
b=200
a+b=100+200=300
b+c=200+300=500
a+c=100+300=400
1 5 1