Răspunsuri

2014-10-21T16:11:06+03:00
Gradina parfumata este epitet , deoarece epitetul este o figura de stil formata din substantiv + adjectiv . deci gradina este substantiv si parfumata este adjecticv 
ms
da
gradina parfumata este epitet , deoarece epitetul este o figura de stil formata din substantiv + adjectiv . deci gradina este substantiv si parfumata este adjecticv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:11:50+03:00
Deoarece arata cum este acel obiect,il defineste
gradina parfumata este epitet , deoarece epitetul este o figura de stil formata din substantiv + adjectiv . deci gradina este substantiv si parfumata este adjecticv
ms