Răspunsuri

2014-10-21T16:09:47+03:00
Ochii anei erau caprui
mama a prajit la ochi niste cartofi
luna rasarise in toiul noptii

5 2 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:11:33+03:00
Am niste ochi de cristal.
Ochi tai sunt parca ca doua stele.
Este luna octombrie.
Luna de pe cer straluceste.
Am un par cu multe pere.
Am un par lung si frumos.
Am o floare mirositoare.
Eu gust un tort cu capsuni si vanilie.
Mama pregateste un tort de ziua lui Mihai.
10 3 10