Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:11:48+03:00
1) 160 se divide cu 2si 4
2) 161 se divide cnici unul
3) 162 se divide cu 2 si cu 3
4) 163 se divide cu nici unul
5) 164 se divide cu 2si cu 3
6)165 se divide cu 3
3 4 3
2014-10-21T16:15:21+03:00
 1).  160/ 2 ; 160/4.
 2).  161 nu divide nici-unul.
 3).  162/3; 162/2.
 4).  163 nu divide nici-unul.
 5).  164/2; 164/3.
 6).  165/3 doarece 1+5+6= 12 la care 12/3.. Bafta:)