Răspunsuri

2014-10-21T16:02:34+03:00
In prima zi am cules 275 mere,a doua zi cu 193 mai putine decat in prima zi,iar in cea de a treia zi cu 64 mai putine decat in prima zi.Cate mere am cules?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:08:36+03:00
 In prima zi am cules 275 flori albastre; A doua zi cu 193 mai mult decat in prima zi; iar in a treia zi am cules cu 64 mai putine decat in prima zi.. Cate flori albastre am cules in cele trei zile?  :) Bafta:)
1 5 1