Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:55:34+03:00
Eu cer o cana de apa la mama.
Ardeiul este atat de iute.
Am minte de geniu.
Noua ne place scoala.
Am vazut mai multi muschii la mai multi copaci.
Talpa pantofului s-a tocit.
Ei cer o paine calda. Am studiat muschiul de copac la biologie. Talpa ghetelor sa deslipit. Arteiul este asa iute ca aproape mia lauat gura foc. Colegul are minte de veverita. Am cumparat o minge noua de fotbal.
din cer a cazut o stea Denis alerga iute ma dor muşchii la picioare talpa de la masina sa rupt
2014-10-21T15:58:03+03:00
Eu ii cer mamei cartea. Pe cer sunt multe pasarele.
Tatal meu are muschi mari.Pe acel copac este mult muschi .
Eu am o talpa mare.Talpa de la pucul meu este rosie
Bunica a facut o ciorba iute. Eu ajung iute la scoala.
Eu am o minte stralucita.De azi inainte voi tine minte.
Noua ne plac vacantele.Sora mea are o freza noua