Alcătuiți enunțuri în care cuvintele date să aibă valoarea gramaticală indicată
a) atent-adjectiv,adverb,substantiv c)scump-adjectiv,adverb,substantiv
b)dimineață-substantiv,adverb d)șapte-numeral,substantiv.














































2

Răspunsuri

2014-10-21T15:52:46+03:00
Dimineata eu ma trezesc pentru a merge la scoala= substantiv
Atentul baiat citeste bine =adjectiv
Caietul scump e gros = adjectiv
Scumpul de el nu merita 4 = substantiv
Saptele luat la engleza e bun = substantiv
Maria are 7 ani = numeral

GATA


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:54:02+03:00
Baiatul atent are de castigat ( aici e adj.)./ El,ea,ele cântă atent ( aici este adverb)./Atentul se uita la mine ( aici e subst.)
 E un copil scump ( adj)./ Costă scump ( adv). Scumpul mai mult păgubește ( subst)
Dimineața a sosit ( subst.) Am sosit dimineața ( adverb).
 Șapte e pe teren ( la meciuri, adica jucătorul cu nr. 7)- subst.
A sosit la 7 seara.-num.
merci mult pt. propoziții
cu placere - îți vând un pont, sa nu confunzi adverbul cu subst.când e vorba despre zilele săptămânii sau lunile anului, pune intrebarea. CÂND- raspunde adverbul întotdeauna!
multumesc!