Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T17:50:45+02:00
Imortanta buretelui de apa dulce: 

stiintifica: evolutia
naturala:el este un filtru al apei
practica: se pot folosi pentru sters,pentru a te spala cu el si desigur pentru a spala vase in bucatarie.Sper ca ti-am fost de ajutor.

7 4 7
2014-02-26T22:13:44+02:00
Buretele nu este un animal, ci o colonie, fiecare individ având un oscul. Peretele corpului este format din două straturi de celule, separate printr-o substanţă gelatinoasă. Corpul gelatinos al buretelui de apă dulce este susţinut de un schelet moale, elastic, ramificat, alcătuit din spongină, de unde şi numele de Spongieri. Buretele este străbătut de numeroase canale prin care circulă apa bogată în hrană şi oxigen. La întretăierea acestor canale se găsesc celule flagelate cu guleraş care formează coşuleţe vibratile. Mişcarea flagelilor determina circulaţia apei în corpul buretelui întotdeauna în acelaşi sens.
6 3 6