Răspunsuri

2014-10-21T15:44:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2813=29x27
deci cele doua numere prime sunt 29 si 27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:45:42+03:00
2813=29*97
a,b prime => (a,b)∈{(29,97),(97,29)}
cum ai facut?
am descompus pur si simplu numarul 2813 in factori primi