Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:44:21+03:00
Sa vie : sa vina 
sa-ti mai pui o intrebare : sa iti mai pun o intrebare 
ingrijat : ingrijorat
Sa vie : sa vina
Sa-ti maipui o intrebare: sa iti mai pun o intrebare ingrijat: ingrijorat
MULTUMESC
2014-10-21T15:45:12+03:00
Sa vie- sa vina, sa soseasca                                                                                sa-ti mai pui o intrebare- sa te gandesti                                                           ingrijat-ingrijorat sau ingrijit (nu stiu sigur)