Răspunsuri

2014-02-26T09:44:59+02:00
Fie x varsta copilului. Atunci mama are 2x si tatal are 3x.

RECTIFIC: Facem totalul:

2x + 3x = 80

Grupam termenii similari: 5x = 80 De unde varsta copilului x=16 ani. Mama are 32 ani, iar tatal are 3 * 16 = 48

raspuns: 16, 32, 48

Da, am citit gresit ca suma tutror este 80, nu doar a parintilor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T09:46:34+02:00
|----|----|----| tata
|----|----| mama
|----| copilul
80:5=16 un segment
16x3=48 tata
16x2=32 mama     32:2=16 ani copilul
Da, dar ne da suma doar la mama si la tata
Da, ai dreptate. Imi cer scuze. Am rectificat.
5 stelutze pentru atentie :)
Nu face nimic. :)
esti un scump ........... multumesc Marutu