Va rog frumos ma puteti ajuta. :*M-am Gandit la un numar; din el am scazut 100 , am dublat aceasta diferenta , apoi am impartin rezultatul la 4 si am obtinut 78.
La ce numar m-am gandit ?
Iar urmatoarea :
Explicati de ce urmatoarele ecuatii nu au nici o sulutie :
a)x+13=9;xn
b)x+z+13=9'x,z,e,n
Va rog frumos ajutati-ma repede !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:33:23+03:00
((x-100) X 2 ):4 = 78
((x-100)X2) = 78 X 4 =312
x-100 = 312:2=151
x-100=151 
x=151+100
x=251
1 5 1
2014-10-21T15:36:12+03:00
(x-100)*2:4=78
(x-100)*2=78*4
(x-100)*2=312
(x-100)=312:2
x-100=151
x=151+100
x=251
1 5 1