Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:06:37+03:00
Primul mod:
cati elevi partcipa din fiecare clasa?
4+5=9 elevi
cati elevi participa in total?
9*3=27 elevi

al doilea mod

cate fete participa in total?
3*4=12 fete

cati baieti participa in total?
3*5=15 baieti

cati elevi participa in total?
12+15=27 elevi
2014-10-21T15:16:59+03:00
4+5=9 elevi
9*3=27 elevi din 3 clase

3(4+5)=3*9=27