Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:01:42+03:00
  adica cel care are urechi sa il auda chiar si pe cel mai sarman decat el daca ii cere ajutorul
adica eu iti cer tie ajutorul si sunt mai sarmana decat tine tu ar trebui sa ma ajuti nu sa ma eviti si pe restul care iti cer un favor sau ceva (care sunt de nivelul tau=bogati) sa ii ajuti ca atunci nu ai fi corect
2 4 2
2014-10-21T15:16:56+03:00