Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:00:34+03:00

My cousin's mother is my uncle....Adica verisorul mamei tale este unchiul tau:)
Intrebare*
si cum te numesti
imi raspunzi
?????????
ce pierde familia cand unul dintre parintii lipseste de acasa urgent
2014-10-21T15:02:33+03:00

draga mea ! cousin's este in franceza ! mother sii celelalte sunt in engleza! si daca traducem din franceza si elgleza  este : Mama varului meu este meu ! asa este traducerea !