Va rog frumoss ajutatima la acest exercitiu. Trebuie sa fac o propozitie scurta cu cuvantul lungi dar sa aiba sensuri diferentiate prin accent. Nu ma ajutati la lung ca si pantalon lung ci doar la celalalt.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:56:36+03:00
El își lungi urechile.

Iepurele are urechi lungi. 
la prima accentul este pe ultimul i,iar la a doua accentul e pe primul i.
cu plăcere
multumesc mult la amandoi!
2014-10-21T15:03:57+03:00
Visul meu a fost mult mai lung de cit a MARINEI