Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T15:00:11+03:00
Era o zi  de vara.Eu si tata meu ne pregatim sa plecam la odihna putin in padure la aer curat...Mergind spre drum am observat pe cararusa  shi pe ea picaturi de singe eu de lanceput putin mam speriat dar apoi misa dus frica.Mergind noi cu tata curiosi dupa aceste picaturi la sate in urma unei fiinte...noi eram curiosi deunde sunt aceste picaturi de singe mergind mergind dupa un tu fis euzim cum un pui de caprioara e ranit la picior foarte grav...noi cu tati eram socati shi mie mi era foarte tare mila cu tati de aceasta caprioara...noi cu tati am hotarit sa o aducem la noi acasa shi so tratam casai treaca rana shi sa avem grija de ea. Peste 5saptamini deja caprioara sarea de ici colo era puternika crescuse si tot odata ea trecut shi rana.....
nustiu eu cind eram in clasa a 4 eu nuchear imi aduc aminte sa citit acest text
cauta pe gooogle textul
ok dara eu temele pe amele deja ar trebui sa mile fac pa
sunt bucuroasa ca tiam fost de ajutor
iti multumesc mult pa
2014-10-21T15:02:18+03:00
Era o zi foarte frumoasa si insorita. Eu cu tata am hotarit sa mergem in padure sa stringem fragi si ciuperci.Mergind prin padure noi am auzit ciripitul frumos al pasarilor si eata ca se opreste ca o taere de sunete erau vinatorii.Am vazut un pui de caprioara statea la pamint ranit noi lam luat acasa.Eu lam ajutat pe tata sa faca un culcus pentru caprioara apoi am hranito am bandajato .Peste citeva zile caprioara s-a vendecat ea a putut deja sa zburde din nou.Noi iam dat drumul in padure za traiasca libera.
1 5 1