Răspunsuri

2014-10-21T14:38:50+03:00
Toamna  ploua.                                                                                                Toamna frumoasa.
Toamna  bogata.                                                                                               Toamna ploioasa.  
puteti sa le si imbogatiti cu doua sau trei cv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:38:52+03:00
Toamna vine.- toamna este aici subiect

Toamna învățăm - toamna este aici adverb

Nu m-ai întrebat,dar ți-am raspuns eu,poate te vor ajuta cândva.
multumesc
puteti sa le imbogatiti cu doua sau trei cv