Răspunsuri

2014-10-21T14:28:59+03:00
Eu las ajuta pe un orb sa vada ! eas explica cuplorile prin cuvinte...orce chestie eas explicao prin cuvinte....
Multumesc
mai astept si alt raspuns
Adica continuarea.am eu cateva ideei dar nu-s corecte
spunile shi eu iti voi zice daca s corecte
As merge cu el in parc sau in pădure Si i-aș explica fiecare lucru, fiecare copac si l.as pune sa atingă fiecare lucru,sa simtă
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T16:05:06+03:00
MERGEAM PE  STREDE SI,   AM  VAZUT  UN  COPIL  ORB.AM  VRUT  SAL  AJUT  SA  TRECA  STRADA,AM  TRECUT  STRADA  INPREUNA  CU EL.EL  MEA  MULTUMIT BUCUROS.  MEA  SPUS  CA  DEGRABA  O  SASI  RECAPETE  VEDEREA.EU  IAM  PROMIS CA  O  SAL  AJUT  MEREU  SI  ORI  CIND .SA  VADA  CULORILE  PRIMAVERII.SI  CHICOTUL DE  COPII.
11 2 11