Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:19:35+03:00
Personificarea sunt lucruri false.
   ex: Floarea canta.
      : Cainele vorbeste.
personificarea este figura de stil care atribuie insusiri omenesti unor fiinte necuvantatoare, unor obiecte sau unor fenomene ale naturii.
Eu iam dat cea mai scurta definitie
2014-10-21T14:21:56+03:00
       Prin personificare inteleg atribuirea unor insusiri unor obiecte/fiinte/plante pe care in mod normal nu le-ar avea (de exemplu, cartea nu ar putea sa vorbeasca, soarele n-ar putea sa zambeasca etc)