Aajutati-ma va rog la 2 probleme. 1. Scazatorul este 200, iar restul 700. Cat este descazutul? 2. Bunicii au cules din livada 100 de ladite cu mere rosii, iar mere galbene cu 100 de ladite mai mult . Cate ladite cu mere galbene au cules ei? MULTUMESC

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:17:36+03:00
1.700+200=900(descazutul)
2.100+100=200(ladite cu mere galbene)
MERSI
DA
MAI ARE MULT DE SCRIS Eddu
Parca rezolva 10 probleme
Dupa 7 ore a scris si Eddu.
2014-10-21T14:40:24+03:00
 Problema 1 .

200+700 =900 .


 Problema 2 .
 
100x2=200 ( 100+100=200)
Problema 1 .

200+700 =900 .

 Problema 2 .
 
100x2=200 ( 100+100=200)h