Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:22:09+03:00
MCMLXXXVII;MMVI;MMMCMXCIX;MMDCCLXXXI;MMMCDXLIV;CMVIII;
MIX;DCCCLXIII;CCCXLVIII.
Varful Moldoveanu-2.544m=MMDXLIV
...SPER CA TE-AM AJUTAT...BAFTA
2014-10-21T14:23:36+03:00
B)varful Moldoveanu=2544 metri=MMDXLIV
a)1987=MCMLXXXVII
2006=MMVI
3999=MMMCMXCIX
2781=MMDCCLXXXI
3444=MMMCDXLIV
908=CMVIII
1009=MIX
863=DCCCLXIII
348=CCCXLVIII
1 5 1