Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:14:01+03:00
Andrei are 87 de lei. Acesta cumpara 2 carti a cate 8 lei bucata. Cati lei mai are acesta?
Rezolvare: 87-8x2 = 87-16 = 71.
Mama are 87 de flori...
iar apoi a vandut 8
si apoi inca doua
Mama cumpara 87 de flori . apoi ea vinde 2 a cate 8 lei bucata. cate flori are mama? REZOLVARE: 87-8x2=87+16=71
2014-10-21T14:20:29+03:00
Ea a cumparat 87 apoi amai loat 8 iar doua lea primit
Sa iti fac o rezolvare la problema ta. Ea are 87 de nu stiu ce. A mai luat 8 si a mai primit 2. 87 + 8 + 2 = 97..