Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-21T14:03:55+03:00
Satenii si copiii sunt personajele
nu mai am de asta vreau sa ma ajuti
Vreau eu sa ma ajuti...=))
poti sa ma ajuti te roggggggg
ai tableta?
da
2014-10-21T14:17:25+03:00
Satenii (oamenii din sat) si copii :) Sper ca te-am ajutat
Pf...
a+b+c=8289
atata?????????
Nu mai pot sa mai scriu...am si eu de facut teme :(
bn inteleg