Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T14:02:02+03:00
A-b=95
a/b=6
a=6b
6b-b=95
5b=95
b=95/5
b=19
95dif.+19(b)=114(a= adica descazutul)
114-19=95
114/19=6 catul
R:  nr.sunt 114 si 19
imi cer multe scuze nalculasem la suma nu la diferenta


daca imparti 76la 19 cat iti da???sau daca scazi 76-19???
76impartit la 19=4
e corect!!!!!!!
pai nu/ti mai da 6
a:b=6
2014-10-21T14:09:49+03:00
A-b=95
a:b=6
a=6b
6b-b=95
5b=95
b=95:5=19
a=6*19=114
v:114-19=95
114:19=6
sper ca intelegi
Da,mersi! :*
cu placere
chiar gresisem,scuze
stiu nu este nimic