1) la suma numerelor 323si 123, adauga diferenta numerelor 657 si 436 .
2) suma a doua numere naturale este 977, al doilea este 624, afla primul termen.
3)suma a doua numere este 684. primul termen este 423, afla al doilea termen.
multumesc

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-21T13:46:04+03:00
(323+123)+(657-436)=446+221=667
2.a+624=977
a=977-624
a=353
3.423+a=684
a=684-423
a=261
3 5 3
2014-10-21T13:57:51+03:00
323+123=446(prima)                                                                                           977-624=353