Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T13:43:38+03:00
Aceea- hiat,voioase-hiat, fiind-hiat,subiect-hiat ianuarie- hiat
neam, cearta,vreau,rusii,copii,greasala,fanii, aer,iar,iarna = diftongi
vreau,ochioasa, rusoaica , inimioara,doreau=triftongi

5 4 5
2014-10-21T13:59:29+03:00
Hiat- va-cu-um,- le-uț ,-a-le-e,-e-fi-gi-e,-hi-at,

triftongi - le-oai-că , zme-oai-că,ti-goai-că, în-do-iau , vreau,

diftongi - an-ga-jea-ză , lu-crea-ză, du-rea-ză, plon-jea-ză, je-nea-ză, co-lo-rea-ză, con-lu-crea-ză, gu-ver-nea-ză, vo-tea-ză, pri-mea-ză.

A durat mai mult pt. ca le-am grupat,bolduit. SUCCES!
3 3 3