Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-21T13:43:15+03:00
C+M=160
M+I=134
C+I=146      adunam cele 3 relatii si rezulta 
___________
2C+2M+2I=440 /:2   impartim rezultatul cu 2 si obtinem  C+M+I=220

160+I=220
I=220-160
I=60

C+134=220
C=86

146+M=220
M=74

Foarte bine
Nu ai pentru ce!!
Ai luat prob. De pe mate 2000??
Da
Mai vb???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T13:45:38+03:00
Buna sa sti ca sj eu am avut aceeași tema C+m+m+i+i+c=160+134+146 2c+2m+2i=440 C+m+i=440:2 C+m+=220 220-160=60(i) 220-134=86(c) 220-146=74(m) Bine,sper sa iti fie de ajutor!!:D
Vrei sa fim prietene???
Da
Bine imi trimite prietenia
Bine
La ce pag esti???