Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T23:37:55+02:00
Ravas- scrisoare, bilet; sa-i infiereze- a pietleciui, om purtat- om deplasat; aprig- rau ; fermecatoare - gingasa, duioasa, extraordinara, zvoana- veste.
60 3 60
sa-i infiereze mustata inseamna ca-i mijeste mustata nici un caz pitleciui ...
om purtat inseamna - om umblat
Comentariul a fost şters
om deplasat seamana mai degraba cu om nebun
dar in fine , nu mai conteaza
  • Utilizator Brainly
2014-02-25T23:44:24+02:00
Ravas-scrisoare.
Infiereze-a miji , a da .
Purtat-umblat .
Aprig-infocat , inflacarat .
Fermecatoare-incantatoare.
Zvoana-galagie .

19 4 19
zvoana nu e galagie , e veste . '' am auzit un zvon(o veste)
stiu si eu ca e zvon dar ea zice zvona ( veselie )
* zvoana
dar ce-mi bat eu capu' aici ? lasa sa se duca cu tema gresita ca merita !
eu de exemplu zvon stiu ca e veste, dar poate ma gresec eu nu spun nimic, daca e greseala mea atunci scuze.