Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-21T10:46:22+03:00
Poti sa faci sub o forma cum ca visezi, ca ai un vis, spui ca te-ai trezit pe o insula misterioasa, mergeai pe un vapor iar cand ai observat prin imprejurimi era foarte multa ceata. Se auzeau tunete si fulgere, animalele marii ce erau dezlantuite. Mai apoi poti sa spui ca ai condus vaporul catre o insula mare, o descrii putin ca fiind pustie dar plina de copaci foarte inalti. Ai construit mici barci din lemne, ai scapat si te-ai trezit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T10:50:38+03:00
Pai faci de parca ai visa, sau daca ai citit Robinson Crusoe cu atat mai bine, te inspiri de acolo. Uite un plan:
Calatoreai cu vaporul, vaporul s-a lovit de o stanca si s-a scufundat aproape de o insula, tu reusesti sa scapi, iti faci o micuta casa pe insula si povestesti putin cum ai trait tu acolo. Ai si o barca, mai multe. Dupa cativa ani trece pe acolo un alt vapor, tu iti pui cateva lucruri in barcuta ta si te duci la vapor. Ei te lasa sa urci si, surpriza, vaporul are destinatia "..."(urasul tau).