Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T10:47:10+03:00
Daca sunt mijloace inseamna ca imparte latura in doua parti egale deci   ef=ab/2    ab=4*2  ab=8      ed=ac/2   ac=3,5*2   ac=7     bc=4,25*2  bc=8,5                         p=8+7+8,5    p=23,5 cm
4 5 4
2014-10-21T12:57:20+03:00
Faci perimetrul lui DEF si obtii:P=DE+DF+EF 
                                               =3,5cm+4,25cm+4cm
                                                =11,75cm
DEF fiind triunghiul format de mijloacele laturilor triunghiuluiABC⇒Perimetrul lui ABC de doua ori mai mare adica 2 x11,75cm=23,5 cm
1 5 1