Răspunsuri

2014-10-21T10:19:27+03:00
Te poti inspira cu incredere , e facuta de profesorul meu , asa ca sa nu ai dubii :)
Nica era un copil obraznic nu asculta de paeinti lui si era un copil scolar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T10:21:15+03:00
Nica a lui Stefan a Petrii este un copil ce provine dintr-o familie buna , instarita , o familie de oameni harnici si cu frica de Dumnezeu. Aveau venituri bune pentru ca isi puteau permite sa-si poarte copiii in scoli. 
Portretul fizic este extrem de scurt deoarece naratorul se concentreaza asupra trasaturilor morale ale personajului.Singurul indiciu referitor la aspectul fizic ("Iesi copile cu parul balan") este de natura a evidentia dragostea purtata de mama copilului , pentru care acesta este o zeitate. 
Cu toate ca era un copil neascultator , acesta este si sensibil , deoarece este trimis la Brosteni pentru a-si continuara studiile , suferind prima ruptura din vatra satului si traind cu sentimentul instrainarii.
1 5 1