Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T10:10:22+03:00
S-a înserat./ Am inserat ceva nou în text.( am adăugat)./Mulți români au emigrat( au părăsit țara)./În Italia au sosit mulți imigranți români./  oameni care au imigrat./Cerul e albastru./ Are acasă o farfurie din alabastru( o varietate din ghips)./E cam insolent (obraznic) de felul lui./ La școală este cam indolent (nepăsător,leneș).
13 4 13
multumesc sunteti pe saitu asta ca familia mea..
si eu iti multumesc
2014-10-21T10:15:58+03:00
Afara a inserat .
A  inceput a se 
insera.
A emigrat intr-o tara straina  si sa stabilit acolo.
A imigrat  din america si s-a stabilit aici.
Cerul e albastru ca marea.
Cana este facuta din alabastru.
Esti asa de insolent Ionel.
Ingrid este asa de indolenta.
sper ca te-am ajutat





multumesc mult esti o buna prietene sper...
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ce vrei sa spui cu asta