Ma ajutati la un exercitiu care se numeste:scrie cate o strofa dintr-o poezie pentru fiecare fel de rima

2
Care poezie?
de orice
Ok, imediat.
bn
Ca stejarul cel frunzos
In padure-aruncat jos.

Rima incrucisata: A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din rude mari imparatesti
O prea-frumoasa fata.

Rima imbratisata: Copaci albi, copaci negri
Stau goi in parcul solidar
Decor de doliu funerar
Copaci albi, copaci negri

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-21T09:58:31+03:00
Rima imperechiata: Langa malul ridicat
Sta Vulcanul rasturnat
Ca stejarul cel frunzos
In padure-aruncat jos.

Rima incrucisata: 
A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din rude mari imparatesti
O prea-frumoasa fata.

Rima imbratisata: 
Copaci albi, copaci negri
Stau goi in parcul solidar
Decor de doliu funerar
Copaci albi, copaci negri

Monorima: 
La mijlocul drumului
La putul porumbului
Vazui floarea campului
Dar nu-i floarea campului 

Astea sunt toate.
2014-10-21T10:01:36+03:00
Imperecheata-
Langa malul ridicat
Sta Vulcanul rasturnat
Ca stejarul cel frunzos
In padure-aruncat jos.

Incrucisata:
A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din rude mari imparatesti
O prea-frumoasa fata.

Imbratisata-
Copaci albi, copaci negri
Stau goi in parcul solidar
Decor de doliu funerar
Copaci albi, copaci negri

Si mai aste la noi si MONORIMA
La mijlocul drumului
La putul porumbului
Vazui floarea campului
Dar nu-i floarea campului
Sper ca am fost de ajutor 
1 5 1