Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-21T09:54:53+03:00
Consider importanta amabilitatii in viata fiecarui om, o parte esentiala pentru un comportament corespunzator. Amabilitatea este o calitate ce se regaseste in fiecare dintre noi, ce reprezinta partea buna din noi, care doreste sa faca doar bine, sa interactioneze pozitiv cu lucrurile si mai ales cu persoanele din jurul sau.
 In primul rand, amabilitatea, reprezinta respectul unui om, fata de cei din jur, blandetea cu care raspundem si ii ajutam pe cei din jurul nostru.
 In al doilea rand consider ca amabilitatea este un element rational al omului, este ceea ce ne caracterizeaza ca fiinta, ea ne reprezinta pe noi.
 In concluzie, amablitiatea, in viata fiecarui om, este importanta atat cat pentru el insusi, cat si pentru cei din jurul sau, diferentiindu-ne de celalalte vietuitoare.
cum sa ii ajutam pe cei din jur nu cum sa fim amabili
Daca ii ajuti pe cei din jur esti amabil, deci e aceeasi chestie. Poti modifica " amabilitatea " cu ajutorul dat persoanelor.
2014-10-21T10:00:02+03:00
comportament corespunzator. Amabilitatea este o calitate ce se regaseste in fiecare dintre noi, ce reprezinta partea buna din noi, care doreste sa faca doar bine, sa interactioneze pozitiv cu lucrurile si mai ales cu persoanele din jurul sau.
 In primul rand, amabilitatea, reprezinta respectul unui om, fata de cei din jur, blandetea cu care raspundem si ii ajutam pe cei din jurul nostru.
 In al doilea rand consider ca amabilitatea este un element rational al omului, este ceea ce ne caracterizeaza ca fiinta, ea ne reprezinta pe noi.
 In concluzie, amablitiatea, in viata fiecarui om, este importanta atat cat pentru el insusi, cat si pentru cei din jurul sau, diferentiindu-ne de celalalte
ANIMALE
1 5 1