Răspunsuri

2014-10-21T09:41:15+03:00
Este o radacina,care se gaseste la ghiocel sau la ceapa sau la diferite plante

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T09:43:58+03:00
Bulbi . Tulpină (subterană) alcătuită dintr-un înveliș membranos, uscat și din mai multe foi cărnoase. 2. (Fig.; rar) Glob, sferă. ◊ Bulb rahidian = prelungire a măduvei spinării, care face legătura între creierul mare, creierul mic, măduva spinării și marele simpatic; bulb pilos = partea terminală, umflată, a rădăcinii firului de păr. [Pl. -bi, (s.n.) -buri. / < fr. bulbe, cf. lat. bulbus].