nu nu a fost
Sau ca macar e la engleza,e cam grav sa nu poti preciza capitala,nationalitatea si limba tarii tale...
cum se scrie limba germana in engleza
? ?
language germain

Răspunsuri

2014-10-21T08:51:03+03:00
Capitala Romaniei este Bucuresti
Nationalitatea-roman
Limba vorbita-limba romana
si cum zici in engleza bucuresti, roman si limba romana?
Bucharest
Romanian language Romanian
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T08:54:39+03:00
Capitala Romaniei este Bucharest
nationatitatea este Romanian 
si limba vorbita este 
Romanian . cu placere
si alta ca la asta nu stiu
zi*
nationalitatea spaniei?
spainish
spanish