Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T08:52:05+03:00
Am mers la padure.langa ea se afla o padurice.mai departe am zarit un codru frumos.vegetatia era fascinanta.plantele erau in culori deosebite.m-am apropiat  sa arunc o piatra in raul care strabatea padurea.m-am asezat pe o roca care era mai mare.am vazut un musuroi de pamant,era casa unor furnici.mai departe am zarit un sol de culoare rosiatica.era ceva inedit.
plimbarea la padure a fost forte frumosa.
2014-10-21T09:10:24+03:00
Cand vine iarna zapada acopera pamantul.Neaua se asterne pe tot solul.Omatul sta agatat pe stresinile caselor.Pisica nu se mai anina (agata)de jgheabul (streasina) acoperisului,deoarece este inghetat. 
ca o sa-l vezi
si ofer 10 punctr
puncte
trebuie sa fie scurt vro 4 propozitii
sau 3