Răspunsuri

2014-10-21T08:15:59+03:00
Maruntica=cuvant format prin derivare de la vb a marunti cu sufixul diminutival ica
cheile=nu este derivat.este articol
nestiut=cuvant format prin derivare de la vb a sti cu prefixul ne si sufixul ut
furnicar=cuvant format prin derivare de la subst furnica cu sufixul motional ar
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T08:19:26+03:00
Maruntica-format prin derivare de la cuv. de baza "marunt" cu sufixul "tica". Cheile-nu s-a format ci are articolul nehotarat 'le' Nestiut-format prin derivare de la cuv. de baza "stiut" cu prefixul "ne" Furnicar-format prin derivare de la cuv. de baza "furnica" cu sufixul "ar" daca ti-am fost de ajutor multumedte-mi si da-mi funda.
2 e art.hotarat
E bn cum am scris acolo la-saa asa