Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T08:04:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Decat dusmani,mai bine prieteni./ De cat timp ai nevoie ?/ Nu mai vreau deloc./ De loc sunt din Pitesti./ Nicicand nu vreau sa te mai vad./ Nici cand am avut dreptate nu mi-ai multumit./A fost odata ca niciodata./ De la inceputul anului l-a intalnit doar o data pe Mihai./Totuna mi-e ce faci./ Tot una ca ea mi-a dat cartea.
2014-10-21T08:13:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu au venit decat doi la bal.
De cat timp are nevoie?

Nu ne-am văzut deloc anul acesta.
 El este de loc din Constanta.

Nu ai mers cu mine la bal nici cand te-am sunat,nici cand am ajuns la usa ta.
Nu am fost asa bucuroasa nicicand.

Vom vorbi odata deswpre acel lucru.
Afost o data ca niciodata un imparat.

A vorbi sau a ingana e totuna pentru mine.
Tot una ma deranjeaza la ora de chimie.